Anneadayi45 Nehir-Poyraz doktorlar tam emin olmadan umutlandırmıyor haklılar aslında ama tedirgin oldum kötü bir şey mi var diye
Nehir-Poyraz Anneadayi45 olumsuz düşünüp olumsuzu çağırma bence. Zaten sağlık ocağındakiler ayrı bi cinsler boşver sen onları
Anneadayi45 bestebern bir de kese de hemen belli olmayabiliyormuş kafam çok karıştı açıkçası ilk olunca ne yapacağını bilemiyor insan 😀