Darkgod bestebern güzel zaten en az yüzde 60 artıs beklıypr doktorlar cumartesi tekrar kan ver eğer 400 üstu ise güzel
bestebern Darkgod maalesef 226 çıktı büyük ihtimalle kimyasal gebelik dedi doktor karnımda çok ağrıyor
Darkgod bestebern gecmiş olsun canısı 🥺🥺umarım en kısa zamanda saglıkli bır gebelık gecırıp alırsın bebısınj kucagına