yenidenanne34 deme be 😄😄😄 inşallah estetik dikiş yapılır senin ki 🫶🤲 yakın zamanda doğum yapan 2,3 kişi ye rast geldim. Dikişti geçen sene bizim gelinde oraya gitti Kontrole Özbek bir kadın var mış onun da normal dikiş yapılmış. Pansumana gidiyor muş hatta kadın dert yanmış neden her yerde estetik dikiş burada normal. Dikiş yapıldı demiş hastanenin prosedürü bu demiş doktor. Doğum acilin. Biliyorsun kapısı açık oluyor. Duyuluyor dışarıdan Geçen sene teyzem midesin den ameliyat oldu midesini aldılar mesela onda da normal dikiş yaptılar