yenidenanne34 çok çok teşekkür ederim canım benim tam net tarih bilmiyorum ama o gün kim nöbetçi ise o girecektir. Benim spinal tuttu bu sefer ama öldürdü beni ancak kendime geldim sayılır 1 hafta oldu. Anestezi ti tam atamadım. Yürüyüş su , kahve , çikolata çok uğraştım Dün mesela eklemleri me atmıştı önceki gün boyun önceki gün başım ilk günler göğüs kafesi bide mastit oldum çok şükür bebeğim iyi. Bide Allahım nasıl bir şeydir nasıl güzel bir şey anne olmak sütümde hemen geldi. Kızım abisinin aynı sı aynısı o yüzern annelik hormonlar ı bir anda coştu mastit oldum bide göğüs yaraları bir yandan ( 36 dan bu yana lansinoh krem ,gümüş krem kullanıyor dum etki etmedi yine şuan azıcık. Azıcık alışmaya başladım inşallah )sacından tut bakışına kadar kız versiyonu bildiğin o kadar güzel ki Ten rengi biraz daha beyaz kızımda kilo olarak 2600 doğdu o kadar güzel ki minnoş minnoş çok güzel