yenidenanne34 😄😄 malesef iki boyut keşke 4olsa ama ben net anladım görüntüsünden çok tatlı kareler yakalamış. 😄😄 bakıp bakıp gülerim ara sıra Gün almak için gittim. 4 ünde Bir sıkıntı sezdim yatış yapmak istiyorum sen ne dersin dedi doktor yatış yaptık 3 gün yattık detaylı takipler yapıldı korktukları sıkıntı çok şükür Çıkmadı (plesenta nın yarısı. Gözükmüyor du bebeğin gelişimi gerilemesin istedi doktor ). Çok şükür bir sıkıntı olmadı bu perşembe gidicem 37 haftalık olmuş oluyorum . Tekrar kontrol verildi Yarında nst ye bağlanıcam inşallah. 38 i geçirmem dedi gittiğim doktor 38. Bayramın 3,4 günü oluyor hayırlısı ile inşallah bayram bitiminde doğmuş olur nasipse kızım Umarım çok güzel geçer sizin kide