Ogrtmenanne yazarım canım korkma sende neler neler geliyor insanın başına hepsi geçiyor ben neler neler yaşadım ilk dogumum normaldi bebegimi doğumdan 10 gün sonra kaybettik 2.dogumum sezaryen oldu 4 yıl oldu bu üçüncü gebeliğim benim ve başından beri sıkıntılı geçiyor kahverengi lekeler kanamalar düşük riski geçti dedim previa oldum oda yetmedi bobregim genişledi idrar yolu enfeksiyonu çıktı enfeksiyon böbrekte büyüme yapıyor zaten.