G-10 Ogrtmenanne wala öyle oluyor artık son aylar olduğu için korkuyorum bişey olcak diye ilk bide agustos sözde doğum ama bu gidişle erken gelcek gibi
Ogrtmenanne G-10 benimde Ağustos sonu umarım o zamana kadar dayanır beyefendi 🥰Allah hepimizi sağlıkla kurtarsın 🙏