E şuan gebeyim hemde 5.5 aylık iki hata sonfa altı ay dusmemisse niye hamile kaldım ben yaptım siz yapın demiyorum ebe bana eve git pazartesiye kadar normal adet gibi kanama olcak dedi olmasn gelirsin dedi bende çok üzüldüm geliyordu kan bende halılar çok kötüydü bütün uzuntumu stresimi halıyı yıkayarak verdim halıyı taşıdım çalıştım unutmak için daha çok kan geldi ve normal öbür ay tam zamanında tam saatinde adet oldum kürtaj tam olarak rahmi temizliyor ama kan gelmişse geliyorsa niye o işkenceye girsin bn kendimden örnek veriyorum ben yapmasam demem böyle oldu kimseyi yanlitici bilgi vermem