Ebruyi az mı kanamanız sizin benim dünden bu yana baya bildiğiniz büyük boy ped doldu yani yerleşme falan değildir herhalde düşük mü yapıyorum anlamadım bende ama kan gibi kırmızı değil bildiğiniz çamur gibi benim beta iki günde bir net iki katına çıkıyorsa sağlıklıdır en azından kimyasal olabilir mi bilemedim bi doktora görünün isterseniz