Duygu_52 geçmiş olsun canım ben 2 kere boş kese sebebiyle kürtaj oldum belli bi haftada kalıyordu büyümüyordu ama ben 9ve 10 haftada kürtaj oldum sonrasında genetik test yapıldı kan pıhtılaşması varmış sonraki gebelikte doğuma kadar kan sulandırıcı iğne kullandım sağlıkla kucağıma aldım şimdi ikinciye hamileyim yine iğne kullanıyorum