Dün yaptırdım ben de aç gelmemi istedi doktorum. Önce kan verdim değerlerim için. Ardından glikoz içtim, 1 saat sonra kan alındı, 1 saat sonra tekrar vermem gerekiyordu. Son yarım saat kala istifra ettim. Aç karna ve sürekli kan verince kötü oldum. Yine de verdim son kanı, nasıl tespit edilecek sonuç bilmiyorum :)