Merhaba. Benimde şeker yüklemem bir sonraki ay Kilolu hamile kaldım 88 kg ile ama kilo verdim 84 e kadar düştüm şuan 21 haftalık hamileyim 86 kilodayım kilomun iyi olduğunu düşünüyorum, Anne ve babamda şeker hastası benim acaba bu bir etken midir bendede çıkarmı
Şekeri çıkanlarda normal doğum yada sezeryan nasıl oluyor acaba bilginiz varmı