Anneolmak38 SeydaBurak benimde aşırı silik çıktı bu arada adetim 1 gün geçikti benim söylemeyi unutmuşum :)
AyEr Anneolmak38 canım benım 5 gun gectı ve cok silikti herkes dedı degılsın bır gıttım ıkı bucuk haftalıgız sımdı cok sukur 13+1 olduk saglıkla al
Esrayusuf Benimde öyle oldu ikinci silikti fener ışıkla tuttuğunda çok belli oluyordu hamileymişim ertesi gün kan tahlili yaptırmıştım 27,65 çıkmıştı 🙈
Bsrabuse Esrayusuf peki canım keseyi ne zaman süre sonra gördün benimde değerim 3 gün önce 19 su şimdi 96 merak ediyorum
Anneolmak38 Esrayusuf Ayy aynen benimde öyleee :D hahaha telefonun fenerini testin arkasına tutup bakıyorum psikolojim bozldu durup durup bakıyorum yanlsmı görym diye ama hep aynııı orda çizgi :D
Anneolmak38 Krispiim16 Aysel23 Yaa herkes hamilesin diyor okadar umutlanıyorumki anlatamammm :) inşallah öyledir Aysel23
Aysel23 Hamilesin cnm bende adete 6 gün kala erken gebelik testinde öğrendim silik çıkmıştı şuan elhamdulillah 21 haftalık hamileyim
CansuCakir Anneolmak38 Anneolmak38 canım bende 12+4 haftalık hamileyim ilk testi yaptırdığımda o kadar silik bir çizgiydi ki görmekte zorluk çektim sonra kan testi yaptırdık aynı gün içersinde 268 çıktı beta senin için hayırlısını diliyorum ama bence hamilesin
Anneolmak38 CansuCakir inşallah hamileyimdir okadar çok istiyoruzki geçen ayda kimyasal gebelik geçirdim, Kimyasal gebelik sonrası hamile olunuyor diye çok duymuştum zaten inş benimkide öyle olmuştur
Anneolmak38 BurcuY İnanın sonuç ne zaman çıkar bende bilmiyorum streslndim baya bi hemdee. İnternetten bakıyorum sonuca ama daha cıkmadı her sonuc sayfasına girdiğimde kalbim yernden çıkıyo gibi oluyo bi bakıym daha çıkmamış :D
Smyrsrcnk Bsrabuse keseyi görmek için erken olduğunu düşündüm 31 Aralık da hgc 93 du gitmedim daha doktora ama 5 haftalıkken görüldüğü söyleniyor haftaya gidicem
Esrayusuf Bsrabuse keseyi 4 haftalıkken gördüm oda karından görülmedi alttan baktı doktor öyle gördü kese vardı ama daha bebek yoktu bir hafta sonra karından bakıldı ve görüldü
Bsyldrmdlk Anneolmak38 bende adetim 1 gün geçtikten sonra test yaptım ikiside silik çıktı ertesi gün doktora gittim kan testi içi 56 çıkmıştı beta hcg ☺️ Şu an 5+5 hamileyim.
Anneolmak38 Ed4 evet verdim sabırsızlıkla bekliyorum internete girip bakıyorm sürekli ama çıkmadı daha