Anneolmak38 Aç olmak ile ilgisi var mı bilmiyorum ama keseyi görmesi gerekir. Ama bazen normal ultrason ile görünmeyebiliyor , vajinal ile bakıyorlar. Ben tabi 10 gün gecikmesini bekledim reglnin. Gittiğimde kese 1 cm di. Umarım hamilesindir. Çünkü iki testte de silik çıkması öyle gösteriyor. Benim ikinci çizgi de yok denilecek kadar azdı.