Anneolmak38 BurcuY İnanın sonuç ne zaman çıkar bende bilmiyorum streslndim baya bi hemdee. İnternetten bakıyorum sonuca ama daha cıkmadı her sonuc sayfasına girdiğimde kalbim yernden çıkıyo gibi oluyo bi bakıym daha çıkmamış :D
Anneolmak38 CansuCakir inşallah hamileyimdir okadar çok istiyoruzki geçen ayda kimyasal gebelik geçirdim, Kimyasal gebelik sonrası hamile olunuyor diye çok duymuştum zaten inş benimkide öyle olmuştur
Anneolmak38 Krispiim16 Aysel23 Yaa herkes hamilesin diyor okadar umutlanıyorumki anlatamammm :) inşallah öyledir Aysel23
Anneolmak38 Esrayusuf Ayy aynen benimde öyleee :D hahaha telefonun fenerini testin arkasına tutup bakıyorum psikolojim bozldu durup durup bakıyorum yanlsmı görym diye ama hep aynııı orda çizgi :D
Esrayusuf Anneolmak38 evet bende öyle dedim acaba görmek istediğim diye mi görüyorum falan çok tuhaf ama şükür bugünümüze
Anneolmak38 Krispiim16 Bilmiyorum sordum söylemediler bilmiyoruz dediler bekliyorum çatlıycam meraktan bi yandan stresleniyorum internwte girip bakıyorm ama daha çıkmamış hemogram çıkmış ama beta hcg daha sonucu yok
Gamzelibebek Anneolmak38 ben ilk öğrendiğim gün çift çigi çıktı akşam kadın Doğuma gittim karın usg de ne kese gördü ne bebek 😂 beta hcg ile öğrendik... ay rabbim inşallah sağlıklı hayırlı bebek nasip eder çok isterim🙏🏻
Gkhnm97 Anneolmak38 canm insallah hamilesindr haberini bekliyrm bende bebek isteyenlerdenim insallah hepimize nasip eder rabbim 🤲🤲