Linosko1 Silan_Abdullah ben dogum yaptim bebgim 6 bucuk aylik, ama o haftalrda bebegim hareketliydi, cok yorulduysaniz vs olur. Dinlenin tatli yiyin solunuza yatin bekleyin 🩷
Damla92 metemom_ evde hamile külot ve sütyen dolanıyorum üzerime yük geliyo herşey valla 😅 dışarıda elbiselerle daha rahatım artık hamile tayt bazen bazen elbise sürekli kasılmalar yaşıyorum uykunun 638294 kez bölündüğü uykusuz gecelerde cabası 🥴
metemom_ Damla92 evde kocamın kıyafetleriyle hallediyorum da şuan dışarı çıkacak hiç kıyafetim kalmadı 😂
Mikrofon0 Tugbacim34 nasıl oluyor o batma benimde sol göğsümün altında acı var kalkarken falan özellikle içi yanıyor kesiliyor gibi çok acıyor
fatos2404 metemom_ 36. haftadayız iş yerinde iki üç kıyafeti dönüşümlü giyiyorum evde ful atlet bide şu geniş lastikli tek pijama altlarından aldım yada pijama takımı başka türlüsü olmuyor 🥹🫤
metemom_ fatos2404 ay hamileyken çalışan insanlara gerçekten helal olsun ben ev işini doğru dürüst yapamıyorum
Civciv53 metemom_ 26+3 deyim valla bugün itibariyle elbise giymeye başladım. İç çamaşırı değiştiricem diye helak oldum bir haftadır 🤣 karın büyüyünce gerçekten zor oluyormuş nasıl geçicek şu 3 ay merak ediyorum 🤣
Haticeburak06 Silan_Abdullah hiçbişey😂 hiçbi belirtim yoktu benim.bulantım kusmam fln olmadı.sadece hareketlerini sağ tarafımda hissediyodum hep