metemom_ benim erken doğum riski var ben 26. Haftada bavulu hazırlayıp koydum ne olur ne olmaz diye alışverişte bitti sayılır sadece bebek arabası beşik falan kaldı onlarıda doğumdan sonra alsamda olur hemen kullanmıcam zaten hamak falan var elektrikli ana kucağı var anne yanı yatağı var reflü yatağı var onlarla idare ederim diye düşündüm kıyafetleri hazır zaten 6-9 aylık olanları bile biraz alıp koydum kenara malum her gün fiyatlar artıyor