Lavinya21 işte bende de öyle zannediyorlar ki ben koydurmadım halbuki eşim istemedi biz anlaşmıştık kız olursa ben erkek olursa eşim koyacaktı ben hiç karışmadım bile aman doğunca da onlar görmek ister ben göstermem oğullarının ilk çocuğu bir kere bir şeye ihtiyacın var mı diye sormadılar hiç umrumda değil