metemom_ hahahaha 😅 valla ben artık uykusuzluğa alıştım sanırım tam sabah oluyor uykumun en tatlı yeri kızımı okula gönderiyorum o okula gidince iş saatim geliyor uyumak yok çalışmaya başlıyorum 😅😅 gece de mide yanması ağrı derken zor uyuyorum zaten 😅 tek planım kızlarımla dolu dolu bir yaz tatili geçirmek çünkü ilk kızımda ilk okula başlayacak ana sınıfından mezun oluyor 😅 ona motive olsun ki ilk okula güzel başlayalım ☺️☺️☺️🥰❤️