metemom_ Sıkışıkken ağrı varda normalde yok. Bir ara çok kötüydüm 26.haftamda bir ağrım vardı doktora zor gittim karnımın alt tarafı yırtılacak gibi bir acı ve vajinamda da. Birkaç kişiden duydum rahim ağzı uzunluğun kısalmış olabilir filan korktum açıkçası erken doğum olurmuş. Gittim Allahtan normaldi, enfeksiyonda çıkmadı. Doktorum magnezyum verdi suda eritmeli o beni öyle rahatlattı ki anlatamam