metemom_ Hulo2105 bu haftaya kadar kot pantolonlarımı bile rahatlıkla giydim ama geçen kontrole giderken bir baktım kumaş pantolonumun bile fermuarı kapanmıyor doktora giderken ne giyeceğimi şaşırdım en son eşofman giyip çıktım 😂
SrpYlmz metemom_ maşallah ben üçüncü aydan beri önceki kıyafetlerimi giyemiyorum kilo almadım ama gobusumden ☺️😁
metemom_ Hilal14-12-21 benim en çok gözümü korkutan son ay evimde olmayacağım nasıl yaparım bilmiyorum
Zeyyno_ metemom_ Benm şu anlık tek düşündüğüm bebeğe neler alacağım kıyafet olarak 😅 DHA hiçbisey almadık 27+1gunluguz 🥰🥰
metemom_ Zeyyno_ ben 26. Haftada civilden neredeyse tüm alışverişimi toplu yaptım sadece bebek kıyafetlerinde eksikler var onları da gelecek ay alacağım sonra da yıkar ütülerim diye düşünüyorum 😊
Silan_Abdullah Tugbacim34 çok oluyor sol tarafta özelikle sol göğüs altı da çok ağrı oluyor ben çok yaşıyorum halen devam ediyor
Zeyyno_ metemom_ Bizim sadece kıyafetler alınacak ikinci gebeligim yani ıvır zıvır çoğu şeyimiz var sadece ilki Kızım olmuştu şimdi oğlum olacak kıyafet değişikliğine geçtik😅
ZeynepDuru17 metemom_ ay az kaldı teyzoşum geliyo paşam geliyo sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah kankacım canım benim 😍🥹🥲🤎🤲
Zeynep0830 sedef_kayakrts bende aynı durumdayım gün içerisinde ağrı oluyor korkuyorum açıkcası bende karnım büyüyor bebek büyüyor ondan diyip duruyorum kendi kendime
ZeynepDuru17 metemom_ sana demiştim zaman çabuk geçecek ne Zaman doğdu diyeceksin ben şuan öyle diyorum karnimdaydi daha dün ne ara 9 günlük oldun diyorum gözlerim doluyo karnındayken daha çok vakit geçir ben elimden geldiğince yapabildim ama karnıma dokununca duygulaniyirum aşkom sağlıkla gelsin teyzesinin paşası
ZeynepDuru17 metemom_ inan inan doğunca çok farklı duygular hissediyorsun karnimda daha çok dursaydi çok anım olsaydı diyorsun 🥹😍🤎
Zeynep0830 Bebişlerinizin kilosu ne durumda kızlar ben 1 hafta sonra gideceğim 4 mayısta gitmiştim en son 430 gr dı
huysuz__ metemom_ evde full gecelik 😅lcw nın gecelikleri var ya kısa kol büyük beden almıştım efil efil dolanıyorum, dışarda da elbise giyiyorum, kontrole giderken sadece pantolon giyiyorum ruhum çekiliyor eve gelene kadar 😅
metemom_ huysuz__ kumaş pantolonumla da bu hafta vedalaştım maalesef pantolon kalmadı üstüme olan zorla giyince de anında ağrı giriyor karnıma 😂
biranne__ metemom_ bende girdim sonunda son 88 gün 😊 azaldıkça heyecan oluyor ya onu kucagıma almak için gün sayıyorum resmen şuan giyim konusunda hiç sıkıntım olmadı hamile pantalonu iş görüyor sadece
metemom_ biranne__ gerçekten bende her sabah kaç gün kalmış diye bakmak en büyük eğlencem oldu ilk bebek heyecanı da olunca tabi sabırsızlıkla bekliyorum küçük prensimi
iremd-1798 metemom_ son 52 gün kaldı 🥹 yemin ederim çıplak gezesim var çok sıcak basıyor dayanamıyorum uzun süre dışarıda duramıyorum 😅 hamile pantolonu ve eşofmanı aldım onlarla idare ediyorum 😅 kapalı olduğum için üstlerim hep boldu zaten o yüzden üst giyimde sorun yaşamadım şükür 😅😅 evde de babamın tişörtleri ile geziyorum 😅
metemom_ iremd-1798 ay az kalmış benim doğumum ağustosa denk geliyor çok sıcak olacak ne yapsam diye düşünüp duruyorum 😂
iremd-1798 metemom_ benimde Haziran sonu temmuz başları olarak geçiyor beni de sıcaklar korkutuyor hayırlısı sağlıkla gelsinler de 🥹 valla ben 40 onu tatilde uçurmayı düşünüyorum sıcaklardan dolayı 😅 Allah ımın izniyle bir hastalık olmazsa tabii 🥹☺️
huysuz__ metemom_ aynı aynı😅 hamile pantolon fark etmiyo o lastik karnıma gelince Bi daralma basma felaket, bide havalar da git gide sıcaklaşıyo daha da zorlancaz🥲
Lalemmm12 metemom_ dışarı çıkma hevesim kaçtı aldığım kilolar aldığım ödemler tutuyor şalvar ve geniş kazaklarla evin içindeyim ☹️ dışarı çıkmak istemiyorum yaptığım makyaj bile sanki yüzüme oturmuyor ağrılarım çok 😒
metemom_ Lalemmm12 öyle düşünme canım sonuçta hamileyiz geçici bir süreç sürekli evin içinde kalırsan psikolojik olarak da kendini bunaltırsın hamilelikten sonra yüzümde sivilceler komedonlar çıktı normalde çok takarım şimdi üstüne fondöten bile sürmüyorum hiç bir şeyi kendi rahatından üstün tutma
bebeefendi Lalemmm12 28+1. aynı durumdayım. ve evde sutyen + pentiden aldığım hamile donlarıyla geziyorum. dışarı çıkarken mutsuzum çünkü giyinmek gerekiyo :'(