Kızlar 3. Trimester dönemine girdik artık heycanlanmaya başladım sürekli doğumu düşünüyorum siz ne yapacağınıza karar verdiniz mi 😊 bu dönemde artık eşofman ve pantolonlarıma da veda ettim eşimin eşofmanlarını giyiyorum şimdilik üstüme uygun bir şey bulamıyorum bu aylarda kullandığınız ürünler varsa paylaşır mısınız 🤰