HK1 ah ah o kadar yıpratıcı bir dönem ki insan tam ümidini kesiyor beta artıyor rabbim hayırlı olanı bilir inşallah hakkımızda hayırlısı olsun ben yarın 6 gibi kan tekrar vereceğim en son verdiğim yere beta artık kendini belli eder diye düşünüyorum sizede çok geçmiş olsun rabbim kucağımızı boş bırakmasın 🥺❤️