23 mayısta 5 gün regl gecikmesi sonucu kan verdim ve 1 buçuk haftalık gebe olduğumu öğrendim.
23 mayısta beta 237 çıktı.
24 mayısta akşam kahve leke geldi ve bende gittim gece 1de kan verdim beta 223 çıktı.
25 mayıs akşam tekrar kan verdim 323 çıktı.
Sizce umudumu kesmeli miyim yoksa hala umut varmı l