HK1 Sedaccls betam 643 ten 968 e yükselmiş şüpheli dış gebelik tanısıyla iğne olacağım. O şekilde düşecek.Ama iğneyi bulamadık hiçbir eczanede yok kafayı yemek üzereyim
Sedaccls HK1 benim bir arkadaşıma dış gebelik dediler güvenmedi başka doktora gitti bebeği şuan 7 buçuk aylık ve sağlıklı maalesef doktorlara güven yok
HK1 Sedaccls benim rahimde kese yok göremediler sağ yumurtalıkta 4 haftalık şüpheli dedi ama beta artışından belli sağlıksız olduğu dedi
Sedaccls HK1 olsun ya yine de siz bir kadın doğuma daha görünün net emin olun valla ben bugünkü sonuçtan sonra öyle yapicam
HK1 Sedaccls burada iki tane doktor gördü ikisi de aynı şeyi söyledi maalesef şimdi hastaneye yatisim yapıldı iğne olacağım. Size ne dedi doktor
HK1 Sedaccls hayırlısı böyleymiş çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda alırız kucağımıza. Cidden çok zor meselelermiş Rabbim sağlıkla imtihan etmesin kimseyi.
Sedaccls HK1 ben inanıyorum bu imtihanı da geçelim çok daha güzeli nasip olacak hep hayırlısı için dua edelim en kısa sürede olacak ben inanıyorum ❤️