Piyasadaki tüm elektriklileri inceledim neredeyse. Elele,bagi vs hiç içime sinmedi, satıcısı bile önermedi, bebek minyon değilse hemen çökme yapıyor diye. Durup dururken çalışmama sorunları da okudum internette…
Otomatik sallanma aparatı ile en geniş en uzun süreli kullanılabilir olan ve malzeme kalitesi en yüksek olan marka nunaydı. Ama sadece yanlara doğru sallanıyor. Gazlı bebek için yeterli olmayabilir.
Onun dışında kullanışlılık olarak joie serina iyiydi, hatta almak üzereydim. Bunda da 2 yöne sallanma vardı, aynı zamanda çıkarıp manuel de sallanıyor. Malzeme kalitesi de iyiye yakın.
En baştan beri 4moms düşünüyordum, son anda joieden vazgeçip onu aldım. Sallanma modları diğerlerinden çok farklı olduğu için bunu tercih ettim. Sığmamaya başladığında büyük ihtimal nuna alıp onunla devam ederim.