e_blue_sky_a
Darısı bize inşallah 🙏🏻 bende puset olarak kullanılması olayını çok sevmiştim alırken. Çok mantıklı geldi, ailemden uzakta yaşıyorum tek başına olunca pratik, sürekli kullanabileceğim bir ana kucağı istemiştim. kullanan arkadaşımda vardı o da çok memnun kalmıştı. Reflü yatağı da aldık. İnşallah yakın zamanda hepsini kullanmak nasip olur. Haziranda doğumumuz kısmetse 🍀💕