Wish dediğinize katılıyorum aslında ama ikinci çocuk isteyenler için bence alınmalı ya tabi bu benim görüşüm başta bende kiralamak istedim yada ikinci el alayım dedim ama ikinci çocuğu hatta üçüncü çocuğu bile istiyorum o yüzden alayım da onlarda ilerde kullanır diye düşündüm 😌 şimdi fiyatlar artıyor ya o yüzden ilerde durumum ne olur bilmiyorum belki ikinci üçüncü çocuğa kadar durumum iyi olmaz kiralayıp yada alamam diye korkuyorum