SrpYlmz hayattaki en büyük şansım diyebilirim bir çocuğun şansı annesi değil bence babasıdır demişler ya çok doğru bu yaşıma kadar Allah var çok sevgi gösteremedi bana içine kapanık biriydi sarılmazdı öpmezdi ama çok sevdiğini bana yaptığı fedakarlıklardan bilirdim şimdi evlendim çocuğum olacak babam gösteremediği o sevgisini hem bana hem doğmamış kızıma gösteriyor o kadar mutluyum ki anlatamam tarifi yok yani yine bu dünyaya gelsem yine babam olmasını isterdim ve inanın eşim babamın kopyası huyu suyu aynı hatta herkes dalga geçer eşimle kayınpederi kılıklı diye 😂😂😂