Cicianne55 ben de inositol içeren benzer bir takviye kullanıyorum, fayda görmeyi ümit ediyorum. Stres yapmamak elimde değil, devamlı aklıma geliyor, lavaboya gittiğimde aklımda ufak bir akıntı veya kasığımda hissiyat oluştuğunda tetikteyim, bu ruh halinden nasıl uzaklaşacağımı bilmiyorum