psdreams ben de böyleydim gebe kalmadan önce. Sağlıklı bireyim, eşim de sorun yok her şey iyi neden gebe kalamıyorum diye sürekli düşünüyordum. Ovulasyon testleri yapıyordum, kilodandır belki diye sıkı diyete girdim, ilişki sonrası resmen amuda falan kalkıyordum 😑 ama olmadı. En son ciddi anlamda kabullendim durumu, dedim “yapacak bir şey yok boşver artık olursa olur olmazsa tedavi olurum.” diye kafayı takmayı bıraktığım ay hamile kaldım. Bazen stres, ilişkiye girerken de bir görev gibi yapmak da etkiliyor süreci. Ayrıca faydası da oldu mu bilmiyorum ama gebe kalmadan 2 ay önce rahim filmi cektirmistim. Genel de rahim filmi çektirdikten sonra 3 ay içinde gebe kalma şansı yükseliyormus çünkü baya rahim içi temizleniyor hissediyordun o farkı. Bir de günde 3 kere Arete Women tavsiyesi almıştım doktor önerisiyle..