psdreams Arasmom_ kesinlikle haklısınız çok büyük servet çok şükür, duanıza tek diyeceğim amin cümlemize
psdreams Smbemdy evet ben de zaten reglim gecikti diye düşünmüyorum takvimime göre öyleydi sadece, ovülasyon yapmasam geciktim diye düşünürdüm, geç yumurtladım sanırım, umarım batta adet görmem de gebeyimdir
mrserdogan12_ psdreams bnde öyleyim ve bu sabah test yaptım bariz çift çizgi çıktı hem de ilk dakikadan kan verdim negatif neden o zaman böyle çıkıyor
psdreams mrserdogan12_ fark etmeden hamile kalanlar ne şanslı diye düşünüyorum böyle anlarda, en önemlisi kan testi tabiki
mrserdogan12_ Cicianne55 her ay böyle ya yoruldum artık buraya atıyorum bitane saygısız bir kadın çizgi yok umutlanma diye hevesimi kırıyor tamam ümit vermesinde en azından nazik olsalar hepimiz bi umut bekliyoruz 🥺