Hayatinmelodisi surprizbebe ilk hamileliğimde lierac ın 400ml lik olanları vardı ondan 2-3 şişe bitirmiştim her gün pehlivan gibi yağlandım gerçekten hiç çatlamadım.. Sadece popoma sürmedim aklıma gelmedi bir tek orası çatladı.. Şimdi hamileliğimin başında 700 tl di lierac ve 200 ml var 400 ler kalkmış. Sonra ne oldu bilmiyorum birden 700lerden 3000lere çıkmış gerçekten çok garip.. yine de aldım mecbur 2.şişemdeyim yine çatlamam umarım..
surprizbebe Hayatinmelodisi ya trendyolda bi satıcıda var saçma sapan isimli bi satıcı. Yetkili satış noktalarında bile yok artık malesef. Geçen ezcacı da bana dedi fiyatı 700 civarı ne öyle internette 2-3 binler var diye. Mustela aldım şimdilik. Bulursam mutlaka alırım ama lierac
Babydua Busraa8 @yegâne aramo terapinin çatlak önleyici ürünlerine bakabilirsiniz hem doğal hem çok kaliteli temiz içerikli
Rabia_minnak Busraa8 ben 4. Ayımdan beri bioil çatlak yağı ve Nivea nın sıkılaştırıcı kremini kullanıyorum 37 haftayız Şuan göbüşte çatlak falan oluşmadı çok şükür 😅
surprizbebe Rabia_minnak niveayı ben hamile kalınca bıraktım güvenemedim acaba gebelikte kullanıma uygun mu bilmiyorum
Hayatinmelodisi surprizbebe evet ben de eczanede sormuştum 700 dü ama kalmamış depoda vs sadece bir eczanede vardı şehrimde sonra internette bu fiyatlar dolaşmaya başladı ürün kalmayınca elinde ürün olanlar saçma sapan fiyatlar koydu muhtemelen
Rabia_minnak surprizbebe valla canım dediğim gibi ben günlük hayatta da kullandığım için hamilelikte de devam ettim bi sorun yaşamadım açıkçası ilk gebeliğim herhangi bi problem olmadı bende
Catsss Busraa8 lierac catlak kremi ve serumu bu konuda cok basarili. Gecmez dedigim catlaklar, bu krem sayesinde gecti. Hamilelikte kullaniliyor. Dr onermisti. Ama biraz fiyatli 🙄 sadece, fazla zaman gecmeden kullan.
Hayatinmelodisi Busraa8 tanıdığım bir dr lierac kullan yoksa çatlak oluşursa bir daha geçmesi çok çok zor demişti
poyrazege1503 Benim doktorum göbeğin cikmaya başlamadan bebek yağı kullan dedi bütün vücuduma sürüyorum dalin bebek yağını bebek gibi kokuyorum aynı zamandaaa harika bir nem erkenden önlem almakta fayda var ❣️🤭
eminegizem poyrazege1503 canım af edersin kullandıktan ne kadar sonra kıyafet giyiyosun emilimi ne kadar sürüyor
Kalbimxkk23 Busraa8 ben gebeliğin ilk başından beri her duştan sonra bebe yağı kullanıyorum ve çok şükür catlagim yok 35+4 olucam bu gece bide düzenli yürüyüş ve hareket yapmak ta iyi benim karnım daha ya eni. Baya kocaman oldu çok şükür catlagim yok
Dm_1234 Busraa8 ilk gebeligimde hiç catlagim olmadı su tüketimi önemli birde sabah akşam nemlendirici sürmek gerekiyor bide kuaförüm bana şunu demişti sakin kaşınma hissi geldiğinde kaşıma tırnakların izleri kadar çatlağın olur o zamandan sonra hep dikkat ettim çok kilo almadım arkadaşım tavsiyesiyle aynı sefanin balsamini ve aynisefa yağı aldım x firmadan bilenler vardır mutlaka Dr Cevdet Tuna markası doğuma kadar iki şişe yağ bitirdim bir kutu balsam kullandım sıfır çatlak ile geçmişti bakalım ikinci de de kullanıyorum inşallah sorunsuz geçer
Imren55 Busraa8 hindistan cevizi yağı ve tatlı badem yağı öneririm doktorum önerisi ile başladım çatlaklarımda azalma hissediyorum hemde hamilelikte sonn ayımda olduğum halde
Lyl24 Busraa8 selam ben ilk başta bio oil sarı olanı kullandım karnımda bir iki sivilce yaptı. Her gün Şu bimde 101 de satılan Eyüp Sabri tuncer zeytinyağlı kremi var ondan vücudumu sürüyorum losyon gibi Hindistan cevizi yağı kullandım organik şu anda da kakao yağı kullanıyorum kakao yağı çok ağır kokuyor tam çikolata gibi ama hoşuma gitmiyor ama almış bulundum bir kere olabildiğince nemi tutmaya çalış bir de bol su iç
Umay08- @"Hayatinmelodisi acaba hala var mı sizin ordaki eczanede ben hiçbir yerde bulamıyorum hangi şehirdesiniz