Minikannsi Busraa8 “lierac” biliyorum çok pahalı ama çok iyi yani keşke önceden bilseydimde bacaklarıma da kullanırdım dedim düşün almalısın ben çok çok memnunum
Busraa8 Minikannsi onu da kullandım bio oil da kullandım yine çatladım gereksiz pahallı ürünler bence genetik çatlak olursa oluyor engellenmiyor
surprizbebe Minikannsi ben de ilk gebeliğimde kullandım keşke bacaklarıma da sürseydim dedim bi onlar çatladı. Ama şu ab hiç bi yerde satılmıyor nerden aldınız? Bulamayınca mustela aldım ben de
Gammzee10 pessoaa İki tane bitirdim extra yağlarda kullandım ama yinede çatladim. Hiç aksatmadim. Sabah, akşam, duştan sonra, kaşıntı hissedince hep sürdüm. Olmadı.Genetik mi bilmiyorum.
leyda00 Busraa8 meliboz çatlak yagi onerebilirim meltem adinda bı fenomenin çıkardığı bı ürün trendyolda çok satanlarda ben orda gördüm yorumlar şahane ben daha 4 aylık hamileyim çatlamaya başlamadım ama yine de düzenli şekilde kullanıyorum. Daha öncelerde kilo sebebiyle çatlayan yerlerime de sürüyorum hafif oralarda renk açması yapıyor ben şimdilik faydasını gördüm öneririm. En güzeli hiç yağlı his bırakmıyor ve çok güzel emiliyor
Busraa8 surprizbebe hamileliğimin başından itibaren çatlamasın diye bütün yağları kremleri bitirdim hepsi boş pahallı işe yaramadı yine çatladım genetiğe bağlıyorum şimdi mecbur çatlakların düzelmesine iyi gelen birşeyler arıyorum
surprizbebe Busraa8 lierac ile hiç çatlamadım. Cok korkuyordum annemin çatlakları aşırı derin ve genişti. Şükür hiç olmadı. Ahım şahım da su tüketmem yani öyle en fazla 1,5 litre
Elos_clk12 Busraa8 bebek yağı demişti bana diyetisyenim , bebek yağı ile kuru fırçalama ve duşta kabak lifli sabun ile masaj
Busraa8 Elos_clk12 hamileliğim boyunca bebek yağı da kullandım kuru fırçalamada yaptım ben herşeyi denedim ama yine çatlamaya devam ettim maalesef genetiğe bağlıyorum
didodenizalin bio oil aldım 4 aylık oldum yeni kullanmaya başlayacağım herkes lierac öneryor falan 2.500 tl veremem ona.. Birde the touch by Seda Altın çok duydum kullanan arkadaslarım memnun uygun fiyatlı güzel bir ürünmüş. Fakat çatladıktan sonra artık yapacak birsey yok.. Şuan tek sorunum aşırı kilo almış olmam..
Busraa8 didodenizalin bende hamileliğimi 22 kilo alarak bitirdim çok çatladım 😏 çatlamak genetik bence istediğini kullan pahalı ucuz farketmiyor
filiz20 Lireac en iyi çatlak kremi trendyolda çok pahalı ama eczanelerin eski stok olanlar uyguna veriyor 700 tl ye almıştım ama bir tane bile çatlak olmuyor değer 🥰
yeni-annelik emineaycyilmaz ne zaman kullanmaya başlamak gerekiyor ben 25 haftalık oldum hala kullanmadım
Uras3435 Busraa8 Lierac krem çok iyi bir de Mustela çatlak önleyici yağ var .Hiç birine ulaşamazsan zeytinyağı ve kantaron yağı da cildi nemlendiriyor ve catlamayi önlüyor. Catlamissa daha fazla gerilmeyi kasintiyi ve daha fazla çatlak oluşmasını engeller.
didodenizalin surprizbebe fakat iş görüyor ben okadar para vermeye karşıyım durumu olmayanlar ne yapacak? gerçi cok param olsada gidip bir kreme 2.500 tl vermem 200 tllik kremlerde çatlamamı önlüyor🤗