Melike658 aaaa şükürler olsun Adana’dan biri birde aynı hastene birde aynı doktorrrr 😂😂😂😂 bende 13 haftalık hamileyim. Ferhat bey ablamın iki kızının (sezeryan), yengemin de normal Doğum doktoru, anneminde kadın hastalıkarı doktoru 😅 bende hiç şüphesiz direk ona başladım. Benimde tek korkum hastane ortamı kimler ilgileniyor ebe nasıl biri, Doğumda eşler girebiliyor mu bunlar hep soru işareti 🤔 ama lütfen yine Doğumdan sonra Adana diye belirterek anlat Doğumu olur mu 😊 allahım sağsalim kucağına almayı nasip etsin ağrısız sızısız bir Doğum diliyorum sana 🙏🏻☺️