Melike658 ben Adana’ya taşındığımızda doktor çok aradım. Sonra detay beyi önerdiler internetten araştırma yaptım çok iyi doktor ama bi kötü yorum okudum aklıma takıldı birinin sezeryen yeri iltihap mı ne olmuş. Doktoru suçluyır. Hatta eşimle okuduk. Eşimle dedik ki her insanın başına gelebilecek bir durum bence doktorla değil insanın vücuduyla alakalı dşye düşündük. Sonra randevuya gidince daha da rahatladım. İnşaallah bizlerinde doğumları kolay olur🤗