Merobebe MahmutSultan Ferhat bey çok iyi tek sıkıntı numarasını vermiyor acil bi durumda hastaneden ulaşılabilmesi sıkıntı işte😱
Merobebe Anneolacak ilk gittiğimizde kart vermişti ondada hastanenin numarası vardı. Bi daha ki gitmelerimizdede hep unuttuk istemeyi. Neyse şükür bi sıkıntımız yok doğmasına az kaldı zaten. 10 gün bilemedin 15 gün
Merobebe Anneolacak bugün bi tanıdığım da dedi 23 yıl önce Ferhat Beyde sezeryen olmuş hiç bi sıkıntım yok dedi.