Melike658 Kızlar metroda doğum yapan varmı doktorunuz kimdi nasıl geçti doğumunuz Perşembe günü doğumum var spinal sezeryen olcam Allah izin verirse Ferhat Erol doktorum çok korkuyorum içimi rahatlatın 🙏🏻
Mhtpsrkn Ben değilde eltim yaptı memnun kalmıştı bende orda yapacam Allah izin verirse.Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Melike658 Merobebe 38+1 de alınacak Allah izin verirse doktorumuz yeterli alalım dedi Ferhat bey çok iyi bir doktor Allah razı olsun 😘
Melike658 Merobebe kesinlik yaşadıklarımı yazıcam çok korkan biri olarak inşallah güzel şeyler yazar sizleri de rahatlatırım ☺️
MahmutSultan Eşimin halası orda yaptı cok temiz bulmamış canım öyle dedi. Bide ücreti ne kadar dedi ?
Melike658 MahmutSultan temizlik konusunu bilmiyorum canım 🤔 Doğum 1600 dediler Akdeniz vakıf kartı ile 1280 mi ne öyle bişeye düşüyor sanırım tam hatırlamıyorum ama
Merobebe Melike658 Allah kolaylık versin inşaallah sağlıkla kucağına alırsın 🤗 doğumunda çok kolay geçer inşaallah
Merobebe Melike658 bende memnunum ama üslübuna biraz zor alıştım 🙃 şaka mı yapıyor gerçek mi konuşuyor biraz zor alıştım 😇😂 ama gerçekten çok iyi bir doktor ultrasonu da çok iyi bence🤗
Merobebe Melike658 ayy inşaallah çok güzel geçerde benim içinde çok iyi olur🤗😍 tecrübe sezeryeni çok merak ediyorum Hemde çok korkuyorum ama korkuma rağmen spinal istiyorum 😇
Merobebe Melike658 Akdeniz kart yaptırdınız mı? Ben kararsız kalmıştım sonra da vazgeçtim. Zaten ikiz olsn 1600 dedim. Zaten ikizden ek ücret te almıyor hastane daha ne olsn
MahmutSultan Merobebe açıkcası ben görmedim fakat onun söylemleri öyle canım benim de dr um Erkan Özer metro da