Burcu-2634 irem88 ilk gebeliği de son aylarımda kullandım 2. De ise 3. 4 ayımda kullandım şimdi gene alıp kullanıyorum
Anneyim9196 Maviss718 senindemi es asagidaymis kacnci haftandasin cikamriymis geri doktorun olumlu konustumu acaba çok takılıyo kafama iki hamilelgim çok rahattı bu zor geçiyor baya
Maviss718 Anneyim9196 benim ilk gebelipim canım aşağıda dedi ağır iş yapma dedi magnezyum kalsiyum berdi çıkar yada çıkmaz demi 18 . Haftadaydım gittpimde canım zaten 14. Haftyaa kadar kanama problemim olmuştu şimdide onun üstüne erken doğum riski dedi ama Allah bilir yani inşallah sağsağlim alırız sana birşey dedimi
Anneyim9196 Inslalah bende 19 haftalik gittim en son 21 içindeyim şuanda aşağıda çıkar da cikmayabilrde dedi ağır iş cinsl iliski yasağı felan koydu
BerrakYagmurMert cLearQueen hiç hissetmiyorum ben ya gece yatarken prenses rahat edemezse kafayı kasıgıma sokmasa unutuyorum hatta . Bişey mi oldu diye çok korkuyorum ama Allah korusun bişey olsa kanama vs olur demi ?
ezooezz Arada hafif beyaz akıntı oluyor kasık ve özellikle bel ağrısı yoğun yaşıyorum. Yarım saatten fazla ayakta kalırsam yürüyüş yaparsam ya da iş yaparsam evde yatıp kalkamıyorum rahat rahat. O yüzden hareket ermiyorum 😂
BerrakYagmurMert cLearQueen vallahi ben de öyle salı sırf her şey iyi desin diye bi gideceğim doktora 🙈
cLearQueen BerrakYagmurMert ben normalde sol kasık agrisi yasiyodum bugun gobek deligomin alt kisminda yani alt gobegimde boyle garip bi agri var insallah normaldir size de oluyo mu
BerrakYagmurMert cLearQueen evet normal ben hatta bebek burada mı burası ağrıyor bazen dedim hayır orası rahmin , rahim büyüyor ondan ağrı hissediyorsun gayet normal dedi
yigitmom_ Prncss22 16. Haftamda hafif hafif hissetmeye başlamıştım şuan 18+3′m uzandığımda net hissediyorum prensesimi😍 Tabi bugünler de ara ara hissetmeyip panikledigim de oluyor 😂