Maviss718 Kızlar ne gibi belirtiler var bende bel ağrısı kasık ağrısı bide akıntı problemim var sizinde öylemi 🥰
Eminexxx Maviss718 bende de kasik ağrısı ve burun tıkanıklığı var 10. Haftada başladı şimdiye kadar doktor hamilelik nezlesi dedi sizde de öyle mi
Eminexxx Maviss718 Burcu-2634 cLearQueen iremsevinc kızlar siz cinsiyet öğrendiniz mi ben bir türlü öğrenemedim
Burcu-2634 Maviss718 düşük için değil o bildiğim kadarıyla düşük içindi galiba ben akıntı ve pis koku için kullanıyorum 3 5 tane zaten 3 gün arka arkaya kullanınca akıntı da pis kokuda geçiyor
Burcu-2634 Eminexxx 13. Hafta da erkek dediler bakalım yarın 18+4 kontrolüm var kesinleşir diye düşünüyorum 🙂
Anneyim9196 Kasik ağrısı bel ağrısı baş ağrısı hep tansiyonum dusuk zor bi hamilelik geçiriyorum plesanta asagidaymis dinlenmeye calisiyorm hep
Anneyim9196 Maviss718 senindemi es asagidaymis kacnci haftandasin cikamriymis geri doktorun olumlu konustumu acaba çok takılıyo kafama iki hamilelgim çok rahattı bu zor geçiyor baya