yigitmom_ Prncss22 16. Haftamda hafif hafif hissetmeye başlamıştım şuan 18+3′m uzandığımda net hissediyorum prensesimi😍 Tabi bugünler de ara ara hissetmeyip panikledigim de oluyor 😂
merve_89 yigitmom_ ne güzel ben hiç hissedemiyorum sadece tık tık diye ses geliyor arada bide 3.gebeligim daha erkdn hissetmem gerekirdi yok
Zeeyyss Benim 20+2 olmam lazım ama doktor bugün 18+5 ölçtüm dedi :( şimdiye kadar gününde gidiyordu başına gelen oldu mu acaba