Mrszeyna _moom ayy bide aynı mahalledeymışız şaşmam 😄 he iyimiş o ya bende yarın sağlik ocağında verecem inşallah 😄
Mrszeyna _moom benimde iki ay önce aynısı başıma geldi malesef test pozitif kan negatif çikmiştı benimki iki kızım var ben 9 ay önce doğum yaptım bebeğimi kaybettim o yüzden çok istiyorum 3 yü
Meyranas Glrrr1 testlere güvenme cnm bnde testlerde silik çıktı 1.5 ay geçmişti adetten geç döllenme olayından oldu sanırım ikinci ayda pozitifliğini gördüm
Meyranas Glrrr1 olblr 6 haftalık gebeliğim kaset testlerde silik olarak çikti hani yok heralde dedim utrasona girince kese görüldü kalp atışı duyulmadı 8 haftalıktı kalp atışı duyuldu
Mrszeyna bsradmr007 yok yumurtlamam düzensiz benim bende pcos var cnm 2 gün ara ile değerlendirdik geç döllenme ihtimalim var
Htcegmndnz1 Glrrr1 bu şekilde kan vermisdim hcg değerim 23 cikmisdi 😂 şuan 11 haftalık oldum Zaten kanda HCG değeri 20 üzeri olunca idrarda silik şekilde görülmeye başlıyor
Cihangir09 Glrrr1 baya kuruma çizgisine benziyor malesef birde adetiniz 10 gün geçmiş bu kadar silik olması imkansız