Meyranas Glrrr1 testlere güvenme cnm bnde testlerde silik çıktı 1.5 ay geçmişti adetten geç döllenme olayından oldu sanırım ikinci ayda pozitifliğini gördüm
Htcegmndnz1 Glrrr1 bu şekilde kan vermisdim hcg değerim 23 cikmisdi 😂 şuan 11 haftalık oldum Zaten kanda HCG değeri 20 üzeri olunca idrarda silik şekilde görülmeye başlıyor
Cihangir09 Glrrr1 baya kuruma çizgisine benziyor malesef birde adetiniz 10 gün geçmiş bu kadar silik olması imkansız
M_glsm Glrrr1 canim bende aynen bu sekilde ogrendim ikinci gebeligimi 8 gun gecikmeme ragmen cok silik cikmisti bide erken gebelik testi dene oda silik cikarsa kan ver
Sarina98 Bende de böyle çıkmıştı, 3 tane test yapmıştım ve hepsi böyleydi.sağlam embriyo değildi diye tutunamadı. Düşük yapmıştım. 3 ay sonra yeniden hamile kaldım ve çok şükür sımsıkı tutundu, ve şuan 7ci ayımız dayız.ama bir kucuk bundan daha koyuydu bende çok az birşey gözüküyordu
Ezgi3535 Benimde geçen hafta, salı, günü ypatım silk cktı 3adet yaptım hepside aynı cktı silk teste gtti testte hamile, cktım 10gün sonra gel dedim yarn gidicem bakalm ultrason gricem 5gün geckmstim reglm
Mrszeyna Benimde 6 gün geçıkmem var dün sabah ve bu sabah kaset test yaptım aynı seninki gibi çıktı ikiside son ilişki önemli burda ben 6 10 ve 12 de ilişki oldu gebelik var ise bende geç döllenme büyük ihtimalle yarın kan vericem Seninde öyle olabilir
Mrszeyna _moom ayy bide aynı mahalledeymışız şaşmam 😄 he iyimiş o ya bende yarın sağlik ocağında verecem inşallah 😄