Htcegmndnz1 _moom yoo canım baya 23 cikdi sonra iki gün sonra 68 bı daha 5 gün sonra yaptırdım 800 felandi şuan işte 11 haftalik
Mrszeyna _moom merhaba tekrar kan verdin mi acaba ben bügün kan verdim sağlık ocağında zaten sekada yapılıyor kan tahlili benimde idrar pozitif olmasına rağmen 2.3 çıktı 😳
Meyranas Glrrr1 olblr 6 haftalık gebeliğim kaset testlerde silik olarak çikti hani yok heralde dedim utrasona girince kese görüldü kalp atışı duyulmadı 8 haftalıktı kalp atışı duyuldu
_moom Mrszeyna benimde öyle çıktı daha yaptırmadım ama hala adet olmadım pazartesiye kadar beklicem 4 gün oldu gecikme
mrserdogan12_ Glrrr1 adetiniz gecikmiş olsaydı direk çıkardı ve 1 2 günde değil 10 gün birde bu kuruma çizgisi test kurumuş bakarsanız sarı
M_glsm Glrrr1 canim bende aynen bu sekilde ogrendim ikinci gebeligimi 8 gun gecikmeme ragmen cok silik cikmisti bide erken gebelik testi dene oda silik cikarsa kan ver
Glrrr1 M_glsm ben adetime 1 gün kala Kaan verdin 2 çıktı daha sonra hiç vermedim acaba yükselmişmidir ya adetim 13 gün oldu geçiyo
M_glsm Glrrr1 hic bilmiyorum canim ama doktora gorunsen iyi olur hamilelik yoksa bile bu kadar gecikme iyi degil. Bir ara bende de boyle olmusdu vahim agzimda yara vardi onu tedavi edince hemen hamile kaldim
M_glsm Glrrr1 hic bilmiyorum canim ama doktora gorunsen iyi olur hamilelik yoksa bile bu kadar gecikme iyi degil. Bir ara bende de boyle olmusdu vahim agzimda yara vardi onu tedavi edince hemen hamile kaldim