İlk gebeliğim ve 38.haftamda bakıldı. İlk yaşandığı için insan nasıl olacağı konusunda tedirgin oluyor ancak çok kısa bir işlem olduğundan nasıl geçtiğini anlamıyorsun. Sadece ilk olduğu için kendini ister istemez kasabilirsin ama buna gerek yokmuş onu anladım. Muayeneden sonra herhangi bir kanama ya da doğum başlangıcı olmadı. Şuan 38+5 teyim . Bekliyoruz ☺️