Cati muaynesi olabilirsiniz bence dogumu baslattigini ben dusunmuyirum ama yaptirmak iatemiyorsanizda yaptirmayin birde benim doktorum 34. Haftadan sonra normal kabul ediyoruz artik bebeklerin dogumunu dedi yani erken dogum diyoruz diyemem 34 haftadan sonra bebek gelmek isterse engel kesinlikle olmuyoruz dogumu durdurmaya calismiyoruz iciniz rahat olsun dedi suan 34+5 haftalik hamileyim 37de gidicem ins sizde icinizi ferah tutun bence