Meneksem ben oldum 30. Haftamda oldum ilk kez 35. Haftamda tekrardan oldum erken doğum riski olduğu için. Ben sancı hissetmiyorum ama nst de sancı çıkıyor. Hatta ikinci muayene de 1 cm açıklık çıktı imza atıp eve geldim evim yakın diye. Şuan hala evdeyim en ufak sancı da veya su falan gelirse tekrardan gideceğim. Genelde insanlar Alt muayeneyi onermiyorlar benim kabul etmemin sebebi olur ki açılma varsa hastane de gözetim de durmak eve gidip kötü bir şey yaşamaktan korktum. Sizin karar vereceğiniz bir şey doktorunuza güvenin. 🤗💕