Kaktuscekirdegi sezaryen unutmak değil aslında. Benim sezaryenim çok rahat geçti. Karnım bile hiç kalmadı. Zayıf olduğum için belki ama eşimin yengesi normal doşum yapan senin gibi ayarlanamaz demişti bana. Ben doğumdan önce hep şartladım kendimi çok güzel geçecek hemen kalkacağım vs diye ondan sanırım rahattı o süreç. Şimdi doğumum var yüne sezaryen olacağım. Sadece bel ağrım var spinalde daha da artar diye tedirgin oluyorum. Yoksa sonrasında yürümek falan korkutmuyor beni.