Kaktuscekirdegi Her doğumun kendine göre zorluğu var,belki sezaryen olmasaydım çok travmatik ve zor bir normal doğum yaşayacaktım,bilemeyiz…. Ameliyat esnasında çok kolay fakat sonrasında özellikle ilk 1 hafta oldukça zorlandım.. İyileşmek için zaman gerekiyor..