Sevvooi Julide92 neden erken sezeryan 38 den sonra olmuyor mu makat gelişli olduğu için mi benimkide öyle de
Ayliner44 Kaktuscekirdegi 36+4 haftalık şu an bebeğim makat geliş pozisyonunda dönmemekte ısrarcı gözüküyor doktorum 39a kadar beklerim dedi hakkımızda hayırlısı olsun
Kaktuscekirdegi Ayliner44 rabbim sağlıklı doğum nasip etsin artık kasmıycam kendimi en önemli olan bizler ve onlar için hayırlısı olur🤍🪴
Ayliner44 Kaktuscekirdegi aynen öyle bende çok dert ediniyordum sonra bıraktım en iyisini Rabbim bilir. İçinizi ferah tutun öyle yada böyle fark etmez bebeğimiz sağlıklı bir şekilde dünyaya gelsinde 🫶🏼